3946 1Omnikanálové kontaktné centrum využívajúce AI umožňuje efektívny zákaznícky servis, ktorý je možné integrovať s produktmi IFS Field Service Management (FSM), IFS Applications a softvérom tretích strán.


IFS, globálna spoločnosť zaoberajúca sa vývojom podnikových aplikácií, oznámila dostupnosť troch funkcií v rámci IFS Customer Engagement, ktoré ponúkajú omnikanálové riešenie pre zákaznícky servis novej generácie.
IFS Customer Engagement predstavuje výkonné riešenie pre centrá podpory a zákaznícky servis.

Tri funkcie riešenia IFS Customer Engagement:
• Hlasová samoobsluha: IFS Customer Engagement využíva umelú inteligenciu a poskytuje kompletný samoobslužný front-end založený na rozpoznávaní reči, ktorý zákazníkom umožní jednoducho a automatizovane vykonávať jednoduché úlohy, napr. preplánovať servisnú schôdzku alebo overiť časy schôdzky.
• Digitálna samoobsluha: IFS Customer Engagement umožňuje zákazníkom, aby sami našli odpovede na otázky pomocou špičkového webového AI chatbota. Toto riešenie je možné nasadiť ako prekryvnú vrstvu pre IFS FSM a IFS PSO, aby bolo možné znížiť záťaž kontaktného centra a zaistiť efektívne zapojenie zákazníkov.
• Customer Engagement Agent Desktop: Toto riešenie poskytuje vysoko intuitívne omnikanálové kontaktné centrum, ktoré je možné integrovať s produktmi IFS FSM, IFS Applications aj softvérom tretích strán. Pracovníci podpory majú simultánny prístup k všetkej komunikácii so zákazníkom vrátane telefónnych hovorov, e-mailov, chatu, správ alebo sociálnych sietí. Majú tak o zákazníkovi kompletný 360° prehľad a môžu mu poskytnúť omnikanálovú podporu.
„Dnešní koncoví používatelia očakávajú pri požiadavke na zákaznícky servis okamžitú odozvu a chcú mať možnosť komunikovať takým spôsobom, ktorý je pre nich najpohodlnejší, či už ide o sociálne siete, e-mail, alebo správy,“ uviedol Paul White, riaditeľ oddelenia IFS Customer Engagement. „Riešenie IFS Customer Engagement bolo vyvinuté tak, aby tieto očakávania splnilo a aby servisným organizáciám ponúklo technológiu novej generácia, ktorá doplní a rozšíri súčasné obchodné aplikácie s cieľom uľahčiť poskytovanie zákazníckej podpory.“
Uvedenie riešenia IFS Customer Engagement je výsledkom úspešnej integrácie portfólia riešení nedávno získanej spoločnosti mplsystems do kľúčových softvérových produktov spoločnosti IFS.
Zoznámte sa s riešeniami spoločnosti IFS aj vy!

O spoločnosti IFS
Spoločnosť IFS vyvíja a poskytuje podnikový softvér zákazníkom z celého sveta zaoberajúcim sa výrobou a distribúciou tovaru, správou aktív a riadením operácií zameraných na služby. Odbornosť našich ľudí a riešení v danom priemyselnom odvetví spolu s našimi záväzkami voči našim zákazníkom z nás urobili uznávaného lídra a najčastejšie odporúčaného dodávateľa v našom sektore. Náš tím 3 500 zamestnancov sa stará o podporu viac než desiatich tisícov zákazníkov na celom svete prostredníctvom siete našich miestnych pobočiek a rastúceho ekosystému partnerov. Ak sa chcete dozvedieť viac informácií, navštívte lokalitu: IFSworld.com
Sledujte nás na Twitteri: @ifsworld
Navštívte blog spoločnosti IFS o technológiách, inováciách a kreativite: http://blog.ifsworld.com/

TEXT/FOTO IFS