vsuZnačka Volkswagen plánuje svojou výrobnou stratégiou Transform.Together do roku 2025 zvýšiť produktivitu na celom svete o 30 % v porovnaní s rokom 2018. Produkcia takto významne prispeje k dosiahnutiu cieľov v oblasti výnosov viac ako šesť percent pre značku Volkswagen. Spoločnosť Volkswagen Slovakia bude aj naďalej podporovať kultúru zlepšovania produktivity.


Povedal to v Bratislave na stretnutí s novinármi Andreas Tostmann, člen predstavenstva pre produkciu a logistiku značky Volkswagen, ktorý je zároveň aj predsedom Dozornej rady spoločnosti Volkswagen Slovakia.
Podľa jeho slov v oblasti produktivity chce spoločnosť patriť k tým najlepším. "Musíme dosiahnuť konkurencieschopné výnosy, aby sme mohli realizovať dôležité investície a zabezpečili tak pracovné miesta aj do budúcnosti. V Bratislave sa zamestnanci spoločnosti sústredia príkladne na efektivitu a produktivitu, z čoho sa môžu učiť aj ďalšie závody," povedal Tostmann.
Podľa Ralfa Sachta, predsedu predstavenstva Volkswagen Slovakia a člena predstavenstva pre technickú oblasť vo Volkswagene Slovakia, mienia aj naďalej v súlade so stratégiou Transform.Together podporovať dlhodobo etablovanú kultúru zameranú na zvyšovanie produktivity, ako aj ergonómie.
"V porovnaní s našou konkurenciou sa značka Volkswagen s ohľadom na manažment nákladov momentálne nachádza niekde uprostred, čo sťažuje investície. Naše procesy a štruktúry sú príliš komplexné. Aj pri štandardizácii v celosvetovom koncerne máme ešte rezervy. Preto teraz zavádzame jednotné štruktúry do všetkých závodov, ako aj jednotné a porovnateľné ukazovatele. V samotnej oblasti výroby máme potenciál efektivity spolu 2,6 miliardy eur v roku 2025," zdôraznil Tostmann.

Zdroj: TASR