obr1mBývalý československý monopolný podnik zameraný na maloobchodný predaj osobných áut, motocyklov a náhradných dielcov znovu ožije. Po úspešnom štarte v Českej republike známa značka hlási návrat aj na trh Slovenska. Retro, ale aj luxus z druhej ruky, servisné služby, predaj náhradných dielcov a možnosť využitia finančných produktov na nákup vozidla – taká je ponuka.

 

 

Značku Mototechna uvádza na slovenský trh spoločnosť AAA AUTO. Skupina autobazárov kúpila ochrannú známku a práva na značku. Tá fungovala v dobách socializmu ako monopolný štátny podnik na opravy a predaj áut. ,,Predajňa bude ponúkať najlepšie vozidlá, aké máme,“ povedala generálna riaditeľka AAA Auto Karolína Topolová. Predávať budú maximálne dvojročné autá s najazdenými menej ako tridsaťtisíc kilometrami. Cieľom je  zjednotiť pod značkou Mototechna, ktorá má viac než 60-ročnú históriu, predaj zánovných vozidiel a servisnú činnosť. „Veríme, že má medzi ľuďmi stále dobré meno. Chceme nadviazať na jej tradíciu, na to, čo robila dobre,“ uviedla K. Topolová. ,,Našou výhodou je, že zákazník nebude musieť čakať. Autá budú navyše oproti ponuke predajcov nových automobilov výrazne lacnejšie. Ako je všeobecne známe, nákupom jazdeného auta možno oproti novému ušetriť 30 až 50 percent z ceny. K zostávajúcej záruke od výrobcu poskytujeme ešte dvojročnú garanciu mechanického stavu a elektrických porúch. Tiež garantujeme možnosť spätného odkúpenia vozidiel zakúpených v Mototechne,“ dodala. Okrem vyhnutia sa zaplateniu registračného poplatku bude výhodou napríklad aj STK zadarmo.

Nárast predaja ojazdených áut na Slovensku v decembri minulého roka medziročne poskočil o 22,6 percenta. Predaj nových áut, naopak, klesol v decembri o 24 percent. Predaj automobilov spoločnosti AAA na Slovensku vlani predstavoval 14 211.

 

TEXT/FOTO: Eleonóra Bujačková