Automatizácia, Robotizácia, Digitalizácia

Individualizácia výroby Kawasaki RoboticsSpolečnost WIŚNIOWSKI má téměř 30 let zkušeností ve stavebním průmyslu. Investice do nových technologií, zvyšování kvality a rozšiřování nabídky, stejně jako inovace a vstup na nové trhy jsou vlastnosti, které z ní učinily lídra v tomto oboru. Společnost WIŚNIOWSKI je důkazem toho, že polské firmy mohou být úspěšné nejen na domácím trhu, ale i na zahraničním. Výrobky značky WIŚNIOWSKI se prodávají ve 2 500 prodejnách v Evropě. V současné době společnost zaměstnává téměř 1700 lidí.

Obr 1 Celkový pohľad na funkčnú bunku RobostackRobotická bunka Robostack, navrhnutá a vyrábaná vo firme Profika, bola pripravená na predstavenie odbornej verejnosti ešte v roku 2021. Koronavírus však rozhodol inak a predstavenie prebehlo prvýkrát na veľtrhu v Brne koncom minulého roka. Funkčné robotické bunky sú dnes vystavené vo výrobnej a predvádzacej hale spoločnosti. Záujemcovia si ich môžu po dohode s vedením spoločnosti prezrieť osobne a získať potrebné informácie.

GE1Výrobný priemysel je čoraz viac komplikovaný. Spotrebitelia očakávajú rozmanitosť produktov; ekonomika si vyžaduje väčšiu flexibilitu; priestor na chyby stále menší. Vieme, že vždy sa dá zlepšovať, ale dennodenné priority sťažujú rozhodnutia, čomu venovať pozornosť. Vďaka modulárnemu prístupu však nemusíte riešiť všetko naraz.

digitalizacia1Klaster Združenie inteligentného priemyslu – Industry4UM a spoločnosť Trexima Bratislava realizovali 5. ročník prieskumu o úrovni implementácie Industry 4.0 v priemyselných podnikoch. Prieskum potvrdil trend poklesu tempa digitalizácie a odhalil nepripravenosť najvyššieho vedenia slovenských podnikov na transformačné zmeny.

Individualizácia výroby Kawasaki RoboticsSpoločnosť WIŚNIOWSKI má takmer 30 rokov skúseností v stavebnom priemysle. Investície do nových technológií, zlepšovanie kvality a rozširovanie ponuky, ako aj inovatívnosť a vstup na nové trhy – to sú vlastnosti, ktoré z nej urobili lídra vo svojom odvetví. WIŚNIOWSKI je dôkazom, že poľské firmy môžu byť úspešné nielen na domácom, ale aj zahraničnom trhu. V súčasnosti spoločnosť zamestnáva takmer 1 700 ľudí a jej produkty sa predávajú v 2 500 predajniach v Európe.

Strojárstvo článok fotoAktuálnou témou súčasnosti pre výrobné závody sú náklady na energie. Ceny energií rastú
veľmi rýchlo a s tým stúpa i potreba tieto náklady optimalizovať. Jednou z možností je sledovať
a optimalizovať spotrebu energií.