OTS: Shopify Unveils First State of Commerce Report

Kupujúci míňajú viac za objednávku online ako v kamennom obchode, v posledných 12 mesiacoch bolo zaznamenaných 62 miliónov opakujúcich kupujúcich

Ottawa, Ontario 6. júna (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), popredná multikanálová obchodná platforma, dnes vydala svoju prvú celosvetovú Správu o stave obchodu* s podrobnosťami o tom, čo je hnacou silou priameho obchodu (DTC) a nákupného správania. Maloobchod zaznamenal v uplynulom roku obrovské narušenie a zákazníci a obchodníci v tomto zmenenom maloobchodnom prostredí našli nové príležitosti na nákup a predaj tovaru. „Našim poslaním je zlepšiť obchod pre všetkých a túto správu sme pripravili tak, aby sme sa mohli podeliť o globálne poznatky, ktoré môžu obchodníkom pomôcť lepšie porozumieť potrebám svojich zákazníkov,“ povedal Harley Finkelstein, obchodný riaditeľ spoločnosti Shopify. „V Shopify inšpirujeme ďalšiu vlnu nezávislých vlastníkov podnikov nástrojmi a postrehmi, ktoré potrebujú k úspechu. Aj naďalej budeme zdieľať viac takýchto správ, keďže Shopify sa stáva štandardnou platformou na budovanie podnikania a riadenie celosvetového obchodu."

Vo svojej novej správe o stave obchodu Shopify odhaľuje kľúčové zistenia vrátane:

Je to bitka o lojalitu k značke, ale víťazi vidia viac opakujúcich sa kupujúcich: Viac ako 62 miliónov kupujúcich na celom svete si zakúpilo z toho istého obchodu Shopify dvakrát, pričom kupujúci nakupujú v priemere 3,8-krát v rovnakom obchode.

Nakupujúci milujú dobrú výhovorku na nákup, najmä na sviatky, ale predaj klesá vo februári: November je najobľúbenejším nákupným mesiacom na svete, zatiaľ čo február je najmenej aktívny a v januári je najväčší medziročný rast mimo sviatočnej sezóny

Američania nakupujú najčastejšie, najrýchlejšími sú Nemci a najviac míňajú japonskí zákazníci: Spotrebitelia v USA nakupujú takmer dvakrát toľko (6 položiek) ako ktorákoľvek iná krajina (2-3 položky); kupujúci v Nemecku uskutočňujú najrýchlejšie online nákupné rozhodnutia a nakupujú za menej ako 18 minút; zatiaľ čo japonskí spotrebitelia míňajú najviac na transakciu, v priemere 142 USD v priemere, v porovnaní s USA na úrovni približne 81 USD

Mobil, tablet alebo desktop? Geografia ovplyvňuje ako kupujúci nakupujú: Spotrebitelia v Brazílii si radšej vyberajú mobilné telefóny než stolové počítače, zatiaľ čo kupujúci v Dánsku, Írsku, Malajzii, Maroku, Holandsku, Novom Zélande, Singapure a Vietname nakupujú na tabletoch viac ako na mobilných telefónoch. Kupujúci v USA, Austrálii, Kanade, Číne a Spojenom kráľovstve však nakupujú v rovnakom objeme tabletmi, stolnými počítačmi a mobilnými zariadeniami.

Sociálne médiá podnecujú objavovanie, ale nie je to miesto, kde väčšina nakupujúcich nakupuje: Online predajne predstavujú viac ako 80% predaja, po ktorom nasleduje predajné miesto (POS).

Všetky postrehy z Prehľadu o stave obchodu od spoločnosti Shopify si môžete stiahnuť tu.

O spoločnosti Shopify

Shopify je popredná platforma multikanálového obchodu. Obchodníci používajú službu Shopify na navrhovanie, nastavovanie a správu svojich obchodov vo viacerých predajných kanáloch, vrátane mobilných a webových obchodov, obchodov na sociálnych médiách, trhovísk, kamenných obchodov a pop-up obchodov. Platforma tiež poskytuje obchodníkom výkonný back-office a jedinečný pohľad na ich podnikanie, od platieb po dopravu. Platforma Shopify bola navrhnutá tak, aby bola spoľahlivá a škálovateľná a sprístupňovala technológie podnikom všetkých veľkostí. Spoločnosť Shopify so sídlom v Ottawe v Kanade v súčasnosti prevádzkuje viac ako 800 000 spoločností v približne 175 krajinách a dôverujú jej značky ako Unilever, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT a mnoho ďalších.

*Táto správa je založená na pododdiele globálnych predajných údajov o Shopify od apríla 2018 do apríla 2019; na on-line globálnom prieskume, ktorý zahŕňal 3 832 Shopify obchodníkov v marci 2019; a kvantitatívnom a kvalitatívnom výskume o spotrebiteľoch v Kanade a Spojených štátoch v decembri 2018, vrátane rozhovorov a online prieskumu so 2 653 spotrebiteľmi.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190605005255/en/

Zdroj: Shopify Inc.

Kontakt:

Julie Nicholson

Director of Communications

416-238-6705 x 302

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

UPOZORNENIE:

Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.