Systém Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. zvyšuje výkonnosť firmy, zlepšuje kontrolu nad pracovníkmi a prináša úsporu času pri sledovaní obchodných prípadov, projektov a úloh. Pomáha zefektívniť všetky firemné procesy - od interného riadenia cez obchod až po servis.
Zvýšenie efektivity obchodného oddelenia
• Prostredníctvom prehľadnej evidencie obchodných prípadov, súvisiacich úloh a obchodných aktivít nezabudnete na dôležitý termín, schôdzku či telefonát.
• Vždy máte podrobný prehľad o tom, čo sa so zákazníkom dialo v minulosti, čo je momentálne rozpracované a čo naplánované. • Obchodné štatistiky a prehľady sú dostupné na jedno kliknutie myšou.
Efektivita a úspora času
Tímová spolupráca a zdieľanie informácií
Prepojenie s MS Outlook / s ERP systémom
-
Systém môže spolupracovať s dátami v ERP systéme, prípadne obojstranne komunikovať v rôznych etapách firem ných procesov podľa požiadaviek zákazníka
-
CRM umožňuje flexibilne prehliadať a analyzovať pohľadávky, záväzky, odbyt, nákup a objednávky jednotlivých zákazníkov a dodávateľov v OASIS-e.
-
Systém spolupracuje s balíkom MS Office, podporuje evidenciu príloh v rôznych formátoch a v spolupráci s aplikáciou MS Outlook poskytuje funkcie individuálnych aj hromadných e-mailingov.
Prepojenie s MS Outlook / s ERP systémom
Popis základných modulov:
Organizácie (kontakty)
Evidencia zákazníkov, dodávateľov, potenciálnych klientov s adresami, telefónnymi číslami, mailmi, osobami, prevádzkami a množstvom ďalších informácií.
Úlohy a aktivity
Agenda úloh zadaných jednotlivým pracovníkom. Úlohy sa môžu skladať z podúloh a väčšinou sú naviazané na organizácie, alebo prípady. Dokončené úlohy sú evidované ako aktivity (telefonát, schôdzka, ponuka, atď.)
Info centrum
Informačná sekcia obsahujúca zoznam rozpracovaných úloh a prípadov prihláseného užívateľa. Obsahuje aj sledovanie úloh zadaných iným užívateľom.
Prípady a projekty
Sledovanie obchodných a servisných prípadov a projektov naviazaných na organizácie. Umožňuje každý prípad rozdeliť na celý rad úloh a podúloh a sledovať ich plnenie.
Kalendár
Jedná sa o rozšírenú formu kalendára aplikácie Microsoft Outlook. Umožňuje centrálne plánovať schôdzky a evidovať kalendáre jednotlivým pracovníkom a je naviazaný priamo na úlohy.
Mailingy/kampane
Nástroj na vytváranie hromadných mailov na vybrané adresy organizácií a osôb. Systém umožňuje aj hromadnú tlač adresných štítkov pre rôzne poštové zásielky.
Pošta
Agenda doručenej a odoslanej pošty s možnosťou pripnutia naskenovaných dokumentov a priradením k prípadom.
Mobilná aplikácia pre Android
Pre pohodlnejšiu prácu v teréne je možné využiť mobilnú aplikáciu vytvorenú pre operačný systém Android. Umožňuje prácu s úlohami, obchodnými prípadmi, kontaktami.
Evidencia dokumentov
V každej agende je možné k jednotlivým položkám pripnúť ľubovoľný počet dokumentov, príloh a evidovať k nim celý rad kategorizačných a doplňujúcich informácii. Výsledkom je plne prepojená, centralizovaná a flexibilná správa dokumentov.
Riešenie na mieru
Aplikácia je postavená na základe softvérovej platformy SunSoft.NET, čo umožňuje prispôsobiť základný systém individuálnym požiadavkám užívateľov.
Flexibilný zobrazovací systém umožňuje používateľom aplikácie EcoSun definovať:
- vlastné pohľady na dáta (výber, poradie a názvy stĺpcov),
- vlastný dizajn vstupných formulárov (individuálne, alebo skupinové),
- vlastné tlačové zostavy,
- vlastné analytické výstupy typu kontingenčná tabuľka,
- individuálne importy dát z formátu XLS.
S prípadnými otázkami sa na nás kedykoľvek s dôverou obráťte, budú Vám ochotne zodpovedané.
Ján Franek I 0905/685 291 I Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.