brainstorming 2503124 960 720Systém Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. zvyšuje výkonnosť firmy, zlepšuje kontrolu nad pracovníkmi a prináša úsporu času pri sledovaní obchodných prípadov, projektov a úloh. Pomáha zefektívniť všetky firemné procesy - od interného riadenia cez obchod až po servis.

 

 

 

Zvýšenie efektivity obchodného oddelenia

• Prostredníctvom prehľadnej evidencie obchodných prípadov, súvisiacich úloh a obchodných aktivít nezabudnete na dôležitý termín, schôdzku či telefonát.
• Vždy máte podrobný prehľad o tom, čo sa so zákazníkom dialo v minulosti, čo je momentálne rozpracované a čo naplánované. • Obchodné štatistiky a prehľady sú dostupné na jedno kliknutie myšou.

analytics 2697949 1280

 

Efektivita a úspora času

• Aplikácia podporuje súčasnú prácu s ľubovoľným počtom otvorených formulárov.
• Silnými stránkami sú možnosti filtrácie, vyhľadávanie a zoskupovanie údajov, tieto funkcie poskytujú okamžitý prístup k ľubovoľnej informácii.
• Každý užívateľ si môže individuálne prispôsobiť zobrazenie údajov v tabuľkách aj vo formulároch. Aplikácia si pri ukončení práce tieto nastavenia automaticky zapamätá a pri ďalšom spustení pokračujete v práci presne tam, kde ste skončili.
 

Tímová spolupráca a zdieľanie informácií

• Aplikácia EcoSun.CRM je implementovaná ako sieťová, s terminálovým pripojením klientov, webová alebo kombinácia týchto riešení. Na komunikáciu v teréne využíva aj mobilnú aplikáciu na platforme Android.
• Práca nad všetkými údajmi je tímová, je možné vidieť všetky aktivity kolegov, zadávať im úlohy a sledovať ich plnenie. Dôsledkom je okamžitá informovanosť a zastupiteľnosť kolegov vo firme.
 

Prepojenie s MS Outlook / s ERP systémom

  • Systém môže spolupracovať s dátami v ERP systéme, prípadne obojstranne komunikovať v rôznych etapách firem ných procesov podľa požiadaviek zákazníka
  • CRM umožňuje flexibilne prehliadať a analyzovať pohľadávky, záväzky, odbyt, nákup a objednávky jednotlivých zákazníkov a dodávateľov v OASIS-e.
  • Systém spolupracuje s balíkom MS Office, podporuje evidenciu príloh v rôznych formátoch a v spolupráci s aplikáciou MS Outlook poskytuje funkcie individuálnych aj hromadných e-mailingov.

Prepojenie s MS Outlook / s ERP systémom

• Systém môže spolupracovať s dátami v ERP systéme, prípadne obojstranne komunikovať v rôznych etapách firem ných procesov podľa požiadaviek zákazníka
• EcoSun.CRM umožňuje flexibilne prehliadať a analyzovať pohľadávky, záväzky, odbyt, nákup a objednávky jednotlivých zákazníkov a dodávateľov v OASIS-e.
• Systém spolupracuje s balíkom MS Office, podporuje evidenciu príloh v rôznych formátoch a v spolupráci s aplikáciou MS Outlook poskytuje funkcie individuálnych aj hromadných e-mailingov.

Popis základných modulov:

Organizácie (kontakty)

Evidencia zákazníkov, dodávateľov, potenciálnych klientov s adresami, telefónnymi číslami, mailmi, osobami, prevádzkami a množstvom ďalších informácií.

1

Úlohy a aktivity

Agenda úloh zadaných jednotlivým pracovníkom. Úlohy sa môžu skladať z podúloh a väčšinou sú naviazané na organizácie, alebo prípady. Dokončené úlohy sú evidované ako aktivity (telefonát, schôdzka, ponuka, atď.)

Info centrum

Informačná sekcia obsahujúca zoznam rozpracovaných úloh a prípadov prihláseného užívateľa. Obsahuje aj sledovanie úloh zadaných iným užívateľom.

2

Prípady a projekty

Sledovanie obchodných a servisných prípadov a projektov naviazaných na organizácie. Umožňuje každý prípad rozdeliť na celý rad úloh a podúloh a sledovať ich plnenie.

3

Kalendár

Jedná sa o rozšírenú formu kalendára aplikácie Microsoft Outlook. Umožňuje centrálne plánovať schôdzky a evidovať kalendáre jednotlivým pracovníkom a je naviazaný priamo na úlohy.

4

Mailingy/kampane

Nástroj na vytváranie hromadných mailov na vybrané adresy organizácií a osôb. Systém umožňuje aj hromadnú tlač adresných štítkov pre rôzne poštové zásielky.

Pošta

Agenda doručenej a odoslanej pošty s možnosťou pripnutia naskenovaných dokumentov a priradením k prípadom.

Mobilná aplikácia pre Android

5

Pre pohodlnejšiu prácu v teréne je možné využiť mobilnú aplikáciu vytvorenú pre operačný systém Android. Umožňuje prácu s úlohami, obchodnými prípadmi, kontaktami.