obr1Otázky na Thomasa Haubolda, vedúceho zákazníckeho tímu a projektov.

Prečo je vynikajúci projektový manažment dôležitý pre Brose?
Výrobcovia automobilov očakávajú od Brose technicky prvotriedne výrobky, ktoré dodáme vždy načas a v najvyššej kvalite. Aby sme to mohli zabezpečiť, potrebujeme dokonalé projektové plánovanie a
organizáciu. Lebo iba úspešný priebeh projektu zabezpečí kvalitu, efektívnosť a bezproblémový nábeh výroby a je najlepším odporúčaním pre ďalšie zákazky.

Čo zahŕňa zákaznícky projekt v Brose?
V zákazníckom projekte vzniká v Brose výrobok špecifický pre zákazníka, napr. zdvíhač okna alebo dverový systém a pripravuje sa sériová výroba. To zahŕňa nielen navrhnutie konštrukcie výrobku podľa špecifikácií zákazníka a následné testovanie prototypových dielov, ale aj celý rad ďalších úloh. Medzi iným aj návrh výrobných zariadení a logistických procesov. Pokiaľ sú všetky fázy projektu úspešne dokončené, nasleduje transfer do príslušného výrobného závodu, kde začne sériová výroba nového produktu.

Aký je ich typická profesijná dráha?
Trojstupňový koncept postupu zaisťuje, že top talenty v projektovom manažmente sú cielene identifikované a sú ďalej rozvíjané v rámci čoraz zložitejších a globálnych projektov. Profesionálna kariéra v oblasti projektového riadenia tak predstavuje zaujímavú možnosť rozvoja, tak pre nových zamestnancov Brose, ako aj atraktívnu kariérnu príležitosť pre skúsených projektových manažérov.

obr2

O spoločnosti Brose
Brose je z celosvetového pohľadu piatym najväčším subdodávateľom automobilového priemyslu v rodinnom vlastníctve. Spoločnosť vyvíja a vyrába inovatívne mechatronické systémy do dverí a sedadiel vozidiel, ako aj elektromotory. Viac ako 24 000 zamestnancov v 60 prevádzkach v 23 krajinách dosahuje obrat 6,1 miliardy eur. Pre nový závod v Prievidzi hľadá projektových manažérov s top kvalitami: brose.com/prievidza

TEXT/FOTO Brose